2008. november 10., hétfő

Tatabányai közösvarrás

Szombaton én is ott voltam a tatabányai varrós napon. Több mint 200-an voltunk, úgyhogy volt nagy nyüzsi. Beszandnál vannak képek, én nem vittem fényképgépet.
Jóóóóó volt. Találkoztam régi ismerősökkel, meg élveztem a forgatagot a kiállított munkák között. Boutis technikát lehetett tanulni. Ott nem álltam neki varrni, sajnáltam volna rá az időt. Nagyon szép, régi technika, mutatós dolgokat lehet vele csinálni. Kézzel varrós, úgyhogy ki fogom próbálni. Megint egyhúron pendültünk kicsit Gubikével, meg duruzsoltunk Beszanddal. Megismerkedtem Mártamáséval is. Nagyon szép táskákat láttam, beérkezett pályaműként is, meg csak úgy az asztaloknál. Ideje lenne nekiállnom egy sajátnak is. Volt még egy emlékezetes része számomra a találkozónak. Eladtam néhány festett anyagomat a bolhapiac részlegen. Életemben először. :-)) Motoszkál bennem már egy ideje, hogy festenék eladásra is. Ez egy kisebb teszt volt, de elég sikeres. Úgyhogy lesz folytatása.

3 megjegyzés:

katafolt írta...

Jó lehetett...azok a táskák mesések,néztem a képeket.Örülök,hogy sikerült eladnod is :-)

beszand írta...

Kriszti festéseid is nagyon jók lettek, úgyhogy csak rajta! Jó volt találkozni veled újra. Nekem olyan gyorsan elrepült a nap, beszélgettem volna még! :)

ezkriszti írta...

Köszi a biztatásokat. :-))
Beszand! Majd Pesten folytatjuk.