2009. augusztus 13., csütörtök

Kert - Szerintem érdekes



Ezeket az árnyékliliomokat kb. két éve ültettem ide, a bokrok alá. ( orgona és labdarózsa közé) Tök egyformák voltak, a körülmények is igen hasonlók, mivel közel vannak egymáshoz. Bár a baloldali egy viszonylagos puklin van, még az esővíz is jobban lefolyik vagy a bokrok gyökerei vannak magasabban, nem tudom pontosan mitől, de tisztán látszik, hogy a baloldali mennyivel csenevészebb, nem is virágzik.
Szerintem ez érdekes, hogy ekkora különbség bírt kialakulni.
Tavasszal költözik új helyre a baloldali és beköltözik ide egy még tűrőképesebb kedvenc. Vinca minor. Valamilyen meténg.

Megbeszéltük Verával, hogy költözik a ló. Valamiért cserébe.
- Mit kapok?
- Mit szeretnél?
- Cukorkát, csokit, karamelt.

Ma még hozzátette... és marcipánt.

:-)))

3 megjegyzés:

Monika írta...

NAGYON örülök,hogy jössz Fehérvárra!!!!!!Szóljál rám,kérlek!!!!:)

Én is bajban vagyok az árnyékliliomokkal: mivel árnyék,ezért árnyékban van,erre irigykedve látom a naposabb kertekben levők,hogyan ontják a virágaikat,úgyhogy az enyémek is költöznek,mert ugyan hatalmas levélzettel bírnak,de 1 szem virággal.:(

Vacskamati írta...

Én is rád szóljak? :D

Kriszti, milyen könnyen megvesztegethető Verus... :D

Véletlenül nem ment át alatta a vakond? Másra tippelni sem tudok, annyira igénytelen az árnyliliom, pláne ez az egyszerűbb változata (nekem a tarkalevelű- kékvirágű szokott kényeskedni inkább.) Ilyenkor tényleg az a legjobb, ha áthelyezed a törzshelyét másfelé.. Vinca minor= kis meténg.. :)

Mammka, ezek a virágok árnyéktűrők, de azért a napocskát ők is meghálálják.. :D

ezkriszti írta...

Mammka ültesd szét őket, hogy legyen az árnyékban is, meg kicsit naposabb helyen is. Ott tényleg többet virágzik, viszont több vizet is szeretne.
Jó, hogy most már személyesen is találkoztunk. Szép volt a Koronás kiállítás is nagyon meg a helyszín is.