2010. május 11., kedd

Céh tagság és KV

Ildi kérdezte mit várok a Céh tagságtól.
Közösséghez tartozást, meg újságot, kedvezményes belépési lehetőséget Céhes rendezvényekre, ahol találkozok sok-sok számomra kedves ismerőssel, meg ismeretlennel.
Vannak köztük tagok, meg nem tagok de biztos mindegyik lelkesedik az anyagokért, a varrásért, a kézimunkákért. Sok nő összejön, trécselünk ezerrel, remekül érezzük magunkat, és itt nem számít hány kiló vagy, hány éves vagy, nincs Budapest vidék ellentét illetve árokásás. Véletlenül sem politizálunk. Örülünk az anyagos "mániánknak" és jó látni hogy vagyunk bőven hasonló cipőben.
Mindenki különböző szinten varr. Valaki csúcs szuperen, van aki amatőr módon.

A KV a közös varrás népszerű rövidítése. Ilyenen voltam most szombaton is, már mint Céh tag,
a pestszentlőrinci csoport vendégeként. Remekül éreztem magam, feltöltődtem és ez igencsak rámfért.

Szóval beléptem a Céhbe, évi 6.000 Ft-ot nagyobb hülyeségekre is elköltök mint egy egyesületi tagság, ami nekem fontos dologról szól és önszerveződően működik.
November 5-7 Határtalanul kiállítás a Várban. Már most tudom hogy ott a helyem. Na, ilyen okokból lettem Céh tag. Adok és kapok.

7 megjegyzés:

kastanie írta...

egész kedvet kaptam belépni:-)

Abile írta...

Akkor, ha előbb nem... novemberben újra találkozhatunk! :o))

Aledi írta...

Szóval ezt jelenti a kv, de lüke vagyok, eszembe se jutott.
Babavarrók is lehetnek Céh tagok? Megyek megnézem.

Julcsi írta...

Mennyire jól összefoglaltad!:)))

ezkriszti írta...

Nem tudtam rövidebben írni a belépési okaimról. :-)

Aledi írta...

Nem is kell rövidebben. Ez tökéletes. Engem legalábbis meggyőztél. Ugyan nem is vagyok foltvarró, de beléptem :)Egyszer talán alapítanak egy babavarró céh-t is...

36évi írta...

Csókoltatom a friss tagságot. :))))