2011. november 26., szombat

Az idei adventi koszorúm

Beneveztem én is Colette újragondolt adventi koszorús játékára.

Téma az újragondolás, meg a recycling. Más szabály nem is volt, csak hogy november 26. éjfélig készüljön el.
Ezzel nevezek én. Minden újrahasznosított benne, van ami többször is.

Először a tavalyi szalmakoszorú alapra gondoltam. Aztán elképzeltem mit is akarok újragondolni? Hogy könnyen mozdítható legyen és ne foglaljon sok helyet. Az étkezőasztalt sokat használjuk, de mellette nincs sok hely hová rakni. Extrára nem vágytam.
Akkor jutott eszembe, hogy van egy bevált fémkosaram, az lesz az alap. Innen gyorsan mentek a dolgok.
Fogtam a hajó alakú kosárkát. Kivettem belőle az őszi leveleket. Beleöntöttem a vadgesztenyék egy részét, amiket még Vera gyűjtött nagy lelkesen. Ez lett az alap.

Elővettem a tavalyi adventi gyertyáimat, meg a maradék lebontott kötészeti díszeket. Semmi új. :) Vártak egy dobozban. Elhelyeztem, ahogy nekem tetszik.

Megpróbáltam lefotózni, hogy elküldhessem a többieké közé. Jó kis társaság jött már össze.
Megszavaztam ezt.


Aztán kipróbáltam milyen lesz majd az ablakban, amikor nem az asztalon van.
Holnap este lehet is gyújtani az első gyertyát.

8 megjegyzés:

zazálea írta...

gyönyörű...

lychnis írta...

Igazán nagyon jó lett.

Ahama írta...

Nagyon jó lett.
Szép Adventet!

ezkriszti írta...

Nekem is nagyon tetszik.
Szép Adventet mindenkinek.
Bensőségeset. Meg aki szereti belsőségeset. Nálunk ma hurka lesz! :D

Amaranta írta...

:-)

Én szeretem!

Szép lett a koszorúd, az enyém is újrás, újra a tavalyi!

Colette írta...

Nekem ő a minimál-naturál... ha lettek volna helyezettek, akkor különdíjas, az én különdíjasom lett volna... de ez nem verseny, csak egy játék! Köszönöm, hogy velünk tartottál!

Monika írta...

Ez csodaszép!!!!!!!Annyira únom már-sajnos- a megszokott kör alakú koszorúkat, nem tudom miért?

Monika írta...

Kár,hogy nem volt időm benevezni a játékra!