2009. január 13., kedd

Blogbarátoknak

Hű, mit is írjak. Köszönöm ahama, hogy gondoltál rám, meg Mmamának és amarantának is.
Sokat jelent a figyelmetek, meg a többieké is, akik erre járnak időnként. Jó hasonszőrűekkel megosztani ezt-azt. Mikor elkezdtem a blogolást nem gondoltam hogy ennyi varrós blogot fogok olvasni és közben egyre jobban megismerni embereket.
Jó hosszú bloglistám van, de azért én is megneveznék pár embert. Tudom, hogy már többen kaptak, de valami miatt őket most kiemelem. Magamban tudom is hogy miért, de inkább nem tenném nyilvánossá, valahogy túl negédesnek tűnhetne. Azt meg nem szeretném.

Katafolt
Kicsikató
Lomaquilt, komórka
mammka
Kastan

És valahány név a bloglistámon:-) köszönöm, hogy vagytok.


Azért vagyok kicsit összeszedetlen (mert nem vagyok a szavak embere), ráadásul majdnem összejött egy állás, és még az is lehet hogy összejön, szóval nagyon bizonytalan, de jól felfordít itthon mindent. Ezért is késlekedtem a válasszal.

5 megjegyzés:

katafolt írta...

Köszönöm :-) Szurkolok,hogy jó legyen.

Amaranta írta...

Én is, hogy jól "ferfolduljon" otthon minden!

KicsiKató írta...

Köszönöm:)))

Kívánom, hogy a neked, nektek legmegfelelőbb állás találjon meg téged:)))

Monika írta...

Ó,most nagyon meghatódtam!!!!!Nagyon kedves vagy,köszönöm szépen!!!!!

Zelnice írta...

Hát,én nem vettem észre,hogy nem lennél a szavak embere,sőt!
olyan jó stílusban,humorral és tömören fogalmazol,hogy aláírás nélkül is fölismernélek :-)