2009. december 17., csütörtök

Átok-e a kreativitás?

Néha úgy érzem, igen. Most is.
100 ötletem van, mit is kéne csinálni, átalakítani, textilből, papírból, némi gyöngyből, akármiből.
Ahelyett hogy tizet csinálnék, készre.
Nyáron is sokszor eszembe jutott a tücsök és a hangya mese. Tücsök vagyok. Erős a társadalmi nyomás, meg nekem is könnyebb lenne, ha hangya volnék, de nem vagyok.

A dolognak van ám folyománya is. Nem szeretek másolni, ezért nem is tudok. Még az ingyenes mintákat sem tudom egy, az egyben megcsinálni. Pedig mennyivel könnyebb lenne! Kitalálni szeretem a dolgokat. Épp ezért nem is nézegetem az etsy-t. Csak a guta ütögetne, mások milyen szépeket csinálnak, még ha látszólag apróságok is. Úgyhogy maradok a csíkvarrásnál. Egyenlőre.

5 megjegyzés:

Kicsoda írta...

Latod ez tok erdekes, mert en pont, hogy `hangya` vagyok. Igen ritka, hgy azert nem tudok dolgokkal vegezni, mert annyi otletem van. Es abban igazad lehet, hogy ez egy `boldogabb` let, de az ember allandoan erzi valaminek a hianyat. Ezzel egyutt talan furabb, amit Dani neveleserol irtam, mert o nyilvanvaloan kreativ alkat;-)

gubike írta...

Szintén zenész :-)

ezkriszti írta...

Hiány? Ez érdekes. Milyen? Hiányt én is érzek, leginkább a sikerélményét.
Na, ez jó panaszkodósan hangzik.

Gubike! Találó! Van érzéked a tömörséghez. :-))

mmama írta...

Nem vagy egyedül :))

ezkriszti írta...

Sejtem. Alapítsunk Anoním Tücsök Szövetséget!