2010. január 25., hétfő

Kert - Hibiszkusz és hó, meg mozaik.




Van egy öreg, duplavirágú hibiszkuszom. Szerintem a leggyakoribb fajta nálunk. Viszont most épp nyílik. Januárban. Néha hoz ilyeneket. És én ezért annyira hálás vagyok!!! Meg is locsolom. :-)

Ha kinézek a konyhaablakon most ezt látom.


Két lila nyáriorgona van egymás mellé ültetve. A jobb oldalit visszavágtuk ősszel, hogy kilássak a kertre.

Az a baj a foltvarrásban, hogy egy idő után az ember elkezd mindenhol jó kis tűzésmintákat felfedezni. Macskanyom?

Egyébként költözik majd a kert. Persze csak virtuálisan. Csinálok neki egy külön blogot. A kertkialakításnak meg a ház körüli dolgoknak.

Például a mozaikozásnak. Ami csak kalandozás. Első edényalátétem, fugázás előtt.

Stiglinc segített megcsinálni. (Neki mondjuk páran könyörgünk, hogy legyen már blogja, meg oldala. ) Maga a mozaikozás is jó időrabló, meg sok kütyüvel/kosszal járó műfaj, de kültérre is működik. Szemben a varrással. Ronda gázcsonkunk mozaikkal lesz eltakarva, ez már fix.
Meg lesz hipertufa készítés, képekkel! Ahhoz várom a meleget. Ötlet, cement, forma, perlit, kókuszrost, leírás beszerezve.

3 megjegyzés:

Marika írta...

De szép a hibiszkuszod!
Nekem mocsári hibiszkuszom van ami áttelel kint ,augusztusban ,szeptemberben rengeteg virág van rajta.

Ahama írta...

mmm, új műfaj? :) klassz lesz, és jól lehet kombinálni a kerttel.
Kiváncsi vagyok a kertes blogodra ( ma vettem 4 zacskó virágmagot ...)

ezkriszti írta...

Várjuk a tavaszt. Persze hideg tél nélkül nem lenne az igazi az sem. Úgyhogy mégiscsak a 4 évszak a jó.