2010. május 26., szerda

Helyzetjelentés

Ilyen képet mutat most a varrósszobám.

Már nem üres. Elkezdtem felhordani az anyagokat, meg hozzávalókat. Mikor elkezdtem a kipakolást egész komoly szívdobogást kaptam. És nem a cipekedéstől. :-)
Annyira megvalósulóálom érzésem lett, hogy magam is meglepődtem az intenzitásán.

Sarok részlet. Itt a magból fa. Tavaly egy öltést sem varrtam rajta. A hiányzó alsó szegélyét viszont nem találom. Vagy előkerül mégiscsak, vagy megcsinálom újra. Szerencsére van még az anyagból. Persze ha nem lenne, akkor se esnék kétségbe, kapna valami mást.
A berendezkedést, meg a falra való dolgokat nem siettetem. Ha az anyagrendezéssel jutottam valamire, majd mutatom.

4 megjegyzés:

Aledi írta...

De jó! Maximálisan megértem a szívdobogásod. (Aledi irigykedve el :)

Abile írta...

Ollllyan jó, amikor egy régi álom valósággá válik! :o))

ezkriszti írta...

Majd mutatom a beköltöző tárgyakat is.

Cic írta...

Az SI-faktorom kezdi verdesni az egeket. :-)))