2012. február 11., szombat

Selyemfestés

Múlt héten festettem selymet. Mindenfélét. Kicsit is meg nagyot is. Főleg tavaszi szineket meg kísérletezéseket. 




Kipróbáltam egy újabb szövési minőséget is. Nem fényes, hanem kicsit gézszerű, de gyönyörűen omlik. Ez is hernyóselyem.  Új szerelem lett, pedig eredetileg nuno nemezeléshez lett volna alap. De ez így van készen, ahogy van. Ruhadíszítésnek is el tudnám képzelni. 

Festettem egy nagy-nagy stólát is, meg egy nagyon izgalmas sálat. Ezekről majd külön írok.
Hétfőn pedig kipróbáljuk együtt a nuno nemezelést selyemre Kustra Erikával. Selymünk, gyapjúnk van. :) Kipróbáljuk mi lesz, ha összerakjuk.

7 megjegyzés:

Szömörce írta...

Ez a gézszerű nagyon-nagyon:) Erikával pedig ügyesek legyetek:)

gubike írta...

Mind a kettő szép színű lett.

ezkriszti írta...

Jó színek lettek a többiek is.
Igyekszünk majd a gyapjúval is.

Trudi írta...

Nagyon szépek! Mivel festesz? Ez a nuno nemezelés érdekes. Márta néni is ezt csinálja azt hiszem. Egyszer én is kipróbálnám.

bsi írta...

Nagyon szépek a kendők, és mivel én ma átestem a tűzkeresztségen - életem első nuno nemezelésén - látom bennük a gyönyörű végeredményre lehetőségét! Hajrá!! bsi

bsi írta...

Nagyon szépek a kendők, és mivel én ma átestem a tűzkeresztségen - életem első nuno nemezelésén - látom bennük a gyönyörű végeredményre lehetőségét! Hajrá!! bsi

ezkriszti írta...

Jaj, jaj most elárulom az üzleti titkomat....Procionnal.

bsi Kiváncsian várjuk mi is, mi lesz belőle. :)