2012. április 6., péntek

Cserép virág - befejeztem

Utóbbi 2 napban szinte csak varrtam, géppel is, meg kézzel is, de elkészült a falikép!! Csináltam menetközbeni képeket a különböző fázisokról. Nem teszem fel most az összeset. Csak a kedvenceket. Keretezés félig készen. Ez jól visszaadja a szineket.
Nem sok időm volt a keret színén vacillálni. Az egyszerű barna lehet jobb lett volna. De lehet hogy nem. :) Végül a natúr molinó mellett döntöttem. Amikor teljesen készrevarrtam mindent, ilyen volt.
Aztán jött az, amit már régóta terveztem, egy régi szőttesterítő felvarrása. Az eredeti koncepcióban még nem volt benne. Aztán pár hete bevillant, hogy van nekem a szekrényben egy megbecsült öreg szőttesem, amit nem használunk, de nagyon szépnek találok. Mi lenne ha odapróbálnám? Nagyon tetszett! Szétvágni eszemben sem volt! Itt van kiterítve. (Háttérben bulimanók a szőnyegen. :) )
Felhajtottam gurigába, összeférceltem, hogy ne essen szét majd lógva se. És amikor teljesen készen volt a falikép, rávarrtam olyan magasságban hogy a csipkerész ne lógjon túl. Meglehetősen nehéz, úgyhogy biztonságból kapott még egy varrást.
Úgy varrtam, hogy a teteje libeghet, meg a többi részétől van egy kis térbelisége is. Meglehetősen sok időt töltöttem korábban a kép aljának készítésével, amit akkor már tudtam hogy el fogok takarni. De ebbe a mellékszálba nem mennék bele. Szóval elkészült. Élőben szép, elég nagy, vannak kivitelezési hibái. Fellógatva nem tudtam képet csinálni. Jelenleg utazik. Postán. Megkezdi tőlem külön életét. Kitaláltam minden részletét, aztán megvarrtam, kicsit beleadtam szívem lelkem, néha küzdettem vele, de felnőtt. Nem sokan látták még élőben, kíváncsi leszek a fogadtatására.

3 megjegyzés:

Julcsi írta...

Klassz vagy, Kriszti!

ezkriszti írta...

Köszi! Néha küzdöttem vele/magammal hogy időben elkészüljön.

gubike írta...

Kézzel-lábbal drukk.