2009. február 15., vasárnap

Rozsdás festés .... kezdetek

Évinél találtam a linket, és olyan egyszerűnek tűnt, hogy ki kellett próbálnom.
Előkészületek.
Összekészítettem néhány anyagot. Az ecetet felére hígítottam és levonultam velük az alagsorba, ahol garantáltan található mindenféle rozsdás tárgy.
Tanácsolta a szerző, hogy gumikesztyűt rögtön felvenni. Szótfogadok ilyesmiben és nem is bántam meg. Már a rozsdás tárgyakról is tapadt rendesen a finom rozsdapor a kesztyűre, anélkül a kezem lett volna elég tartósan barna. Egy régi ráspolyt betekertem, meg némi régi drótot is anyaggal, aztán átnedvesítettem az ecetes vízzel egy műanyag tálcán. Lazán betakartam, hogy azért levegőt kapjon, de ne nagyon száradjon ki. Holnap megnézem. Elvileg 4-5 nap alatt elkészül.
Kíváncsi vagyok az eredményre. Ez a tartós ecetfürdő szerintem nagyon károsítja a pamutot. Majd mutatom, de nem bírtam várni addig sem míg elkészül.

4 megjegyzés:

katafolt írta...

Nnna,akkor te vagy az úttörő !Nagyon várom én is az eredményt !Valahol egy álomszép blúzot láttam így fesve,sajnos nincs elmentve,ha még szembejön,megmutatom !

Polyák Ildikó írta...

Én is várom... Ne felejtsd a sós vízben való végső öblítést.(Lehet, hogy nekem az anyám pincéjében kellene kutakodnom ez ügyben).

Zelnice írta...

Én is rácuppantam a témára,annyira érdekes és olcsó :-)
Várom,hogy kutathassak valamelyik rokon háza táján,nálunk nincs semmi rozsdás.

ezkriszti írta...

Nemrég értem haza, úgyhogy ma már nem nézem meg.
Na igen, lakótelepi lakásban nemigen van hozzávaló. Majd beszámolok mindenképp, ha nem sikerült is.