2009. október 28., szerda

Kert - Fűnyírás utoljára

Na, a fű igen érdekesen alakult idén!
Májusra ki volt égve teljesen. Gondoltam is, atyaég mi lesz itt júliusra, semmi sem marad a kertből.
Júliusban teljesen visszazöldült. Szeptemberben megint csontszárazra váltott. Normál esetben pont fordítva van.

Október elején nagyon érdekeset figyeltem meg. Nekem legalábbis nagyon érdekes volt.
Bizonyos részek zöldek maradtak és nőttek, és voltak kiégett részek, amik köszönik szépen, nem csináltak semmit, továbbra is szárazak maradtak. Ami néha kapott árnyékot, sanszosabban maradt zöld. A sárgabarack fa körül kirajzolódott egy nagy gyűrű. Belül száraz maradt, kb. 3 méteres sugáron kívül meg szép zöld lett azért idővel. Látszott, hol issza el a vizet.

Múlt héten közöltem férjemmel: - Füvet kéne nyírni!
Azt mondja: - Nem ér rá tavasszal?
Mondom: - Nem!! Elhajlik össze-vissza, enyhe novemberben még simán nőhet! Le kell nyírni. Akkor lenyírom én! (Mondom nagy-ál-duzzogva)
- Jó, akkor megcsinálom.

Most van szép, rövid füvünk. Azért én is le tudnám nyírni, ha muszáj. A lényeg, hogy idénre szerintem le van tudva a dolog. Persze, ha enyhe idő lesz és megint megnő, akkor nincs mese.
Elvégre nem naptár alapján csináljuk, hanem a kinézete szerint.

Nincsenek megjegyzések: