2009. október 16., péntek

Tegnap festettem,

...ma vasaltam, és végül kölcsöngéppel sikerült fényképeket csinálnom. Messze nem ideális körülmények közt, de mutatni akartam milyenek lettek. Egyik még nevet is kapott. :-)

De a lényeg!!! Az anyagok. :-)
10 m selyemmolinó befestve, meg egy további kisérlet a tulipános anyagból, plusz egy csipketerítő.

Narancsos-sárgás meleg szineket akartam, meg kipróbálni egy újfajta szivárványt, aztán meg ami jön hangulat alapján. Kobaltkék, napsárga, kármin piros procionokból indultam ki a szivárványhoz. Kissé belekavarodtam a mennyiségekbe, de az anyagok tetszenek nagyon. Szivárványhoz nem hasonlít, ezért nem is úgy raktam ki.

Kevertem még be 2 maradék port felirat nélkül. Az eredmények alapján az egyik fukszia lehetett. A másik bronzos volt por alakban, megfestve meg egy meleg, a jóég-tudja-milyen árnyalat, de tetszik nagyon. Ezzel el is fogyott, egyik közös festésről menekítettem.

Öntögettem-tuszkoltam az anyagokat, aztán ezek lettek belőlük.
Jaj, ez nagyon jó, de egyáltalán nem sikerült ezt a képen visszaadni, fogok még vele próbálkozni, mert dobogós lett a szememben.


Na, ez kissé vad. Fukszia, napsárga, meg a maradék kárminvörös. Még nevet is kapott. Karibi álom. Ruhában fel nem venném, foltvarráshoz is necces, de egy sötét albérletbe lehetne kezdeni vele valamit. Ime:

Ez is meleg, alul az ismeretlen eredetű, nem tudom milyen szinű.


Másik kedvenc. A tulipános anyag. Élőben nem ennyire vad szinű és imádom a szinét is és a visszáját is. ...És már ki is találtam mit csináljak vele, hogy ne kelljen választani köztük.



Nem fotóztam mindent, voltak futottak még kategóriák, ha lesz időm próbálok majd új képeket csinálni.

Meg ha végre volt lehetőségem, gyorsan kiszaladtam végül a fanyarka bokorhoz, megörökíteni.

8 megjegyzés:

Marika írta...

HÚÚÚ de jókat festettél !!
Már én is készülődők mert már fogyóba van minden szín .

gubike írta...

Irigyellek. Lósóhaj. Tetejébe még fanyarka bokor is!

ezkriszti írta...

Köszi!

Gubike! Ez a lósóhaj nagyon szemléletes. :-)

mmama írta...

Képzeld én is festésre vetemedtem !
Ez is ragályos ! látom Te is fertőzött vagy !

Kriszti ! kaptam lila akác tövet.
Elültettem, van e vele valami extra teendő ?
Friss földet kapott némi marha trágyával, a tövét ágakkal gallyakkal
takartam, kapott vizet .
Te mit mondasz ?

Névtelen írta...

Nem csodálkozok, ha ilyen szinek vesznek körül, és megőrülsz a festésér. Egy ilyen fanyarka bokorka nagyon inspiráló tud lenni.
a lila akác úgy tekeredett a kerítésre, hogy azóta nem is volt festve. (mármint a kerítés.) nagy zsarnok.

ezkriszti írta...

Igaza van Márta néninek. Különösebb dolgod nincs most vele. Az a kérdés elfér e majd oda amikor már akkora lesz mint egy zsiráf. Hasonlítanak. Pompás mindkettő, de kis helyre nem férnek. :-)Tetőre ne engedjétek majd kapaszkodni.

A zöld fűben csakúgy világít! Imádom az októberi színorgiát búcsúzásul.

lomaquilt írta...

Ezek az anyagok olyan szépek, hogy nem akaródzik elvágni. Akkor meg mit csináljak velük? Függönynek kicsik, nem?

ezkriszti írta...

Közel egyszinűeket gond nélkül lehet vágni, meg a márványosakat is. A többszínű, tényleg nem átlagosakat kicsit nehezebb. Mondjuk nekem tetszenek nagyobb négyzetekre vágva, tűzve, egyszínű passzoló kerettel.
Majd próbálok felhasználást is mutatni. Mappa borító, neszeszer.