2011. október 26., szerda

Egy nap alatt megőszülni?

Konkrétan fennáll a lehetősége most. Holnap megyek fodrászhoz, és egy ideje érik bennem a gondolat hogy nem fogom festetni, a meglevő festéket pedig leszedetem.

A mai társadalomban az ősz hajú, 42 éves nő ritkább mint a fehér holló, lassan már a 60 éves nők között is alig találni nem festett hajút. Ez nem jelenti azt hogy nem akarnék eztán csinos lenni, meg jól kinéző. Ez irányú vágyaimat nem adnám fel. Megpróbálnám mákos fejjel, a magam módján.

Miért írom ide? Több válasz létezik.
Ha varrni sajna még nem varrok, írjak valamiről.
Olyan lépést fontolgatok, ami nemigen támogatott. Kb. úgy fogok kinézni mint egy jó karban levő 60-as. Ami azért rizikós.

10 megjegyzés:

katafolt írta...

Biztosan nem leszel azért annyira öreg:). Én sem festek már pár hónapja, most nagyon rövid a hajam és már csak alig látszik itt-ott a festék. Szép deres fejem lett, nem zavar. Legalább egy félév-év szünetet szeretnék tartani, nem tesz jót a seborreámnak a sok kemikália. Illetve hát neki nagyon is, a fejbőröm viszont utálja :(.

ezkriszti írta...

Örült nagy biznisz, meg iparág hogy már a tizen-huszon évesek, aztán onnan a halálig mindenki festesse a haját.
Az oviban mondjuk furcsa lesz. Férjem teljesen ősz, most majd én is az leszek félig.

b_ildikó írta...

Szívemből szóltál.

Én még nem mertem ezt meglépni, de csak a "köznyomás" miatt. Bár lehet, hogy őszebb lennék nálad. :-)

Czkriszta írta...

Én is régóta fontolgatom. 40 évesen a hajam 80%-a ősz. Mindig is vágytam rá, hogy fiatalon ősz legyek, de mindenki azt mondja, hogy csak bizonyos embereknek áll jól a fiatalkori fehér haj.Engem valahogy rögtön nem ebbe a kategóriába sorolnak. Engem végül is csak az tart vissza, hogy nem lehet egy nap alatt véghez vinni. Ha már holnap így ébrednék, kipróbálnám. Ráadásul én is seborrheás vagyok.
Ha neked sikerül, lehet, hogy megpróbálom én is! Várom az eredményt!

ezkriszti írta...

Na, ha vállalható, mutatok képet itt is. Úgyis aktuális egy új profilkép. Már rövid egy ideje.

Kriszta! Gondoltam rá ha lenne sok időm eljátszanék valami photoshopos fénykép manipulációval, hogy festenék őszen.

Marika írta...

Mit mondjak 60 -as és deres vagyok má vagy húúúúsz éve .Egyszer festetük be a hajam má vagy 17 -éve apánk kórházba volt, hát majdnem sapkába mentem látogatni nyár közepén:))
Akkor volt fodrász tanuló a lányom .hmm kellet a modell:))

agibo írta...

Nagyon nem szeretem én sem azt az örökös festegetést a fejemen. Akkor kezdtem, amikor minden második ismerősöm -40 éves koromban- kicsit csodálkozva megjegyezte: Ági te hogy őszülsz! Akkor azért az egy kissé (nagyon) zavart.
Alig várom, hogy elérjem azt a kort, hogy ne legyen feltűnő a hajam fehérsége.

ezkriszti írta...

Már jó 15 éve festetem. Meguntam a procedurát.

zazálea írta...

én egy év alatt őszültem meg, nem örülök neki.bár ha természetesen, szép lassan történt volna, elfogadnám, így viszont, hogy oka volt, nagyon bánt.
talán ezért festem.
gondolom én.

de azért irigykedve nézlek ám!

lomaquilt írta...

Én a helyedben nem őszülnék ki! Nem tudom miért, de talán öregit. Meg aztán megszoktunk olyannak amilyen vagy! Vagy a rövid hajat szőkére festetném és akkor az ősz szálak nemigen látszanak. Nekem ebben szerencsém van, most 60-on túl kezdek őszülni, de nagyon keveset. Viszont huszonéves koromban kb. 5-8 évig festettem a hajam sötétebbre. Most is gondolkodom azon, hogy befessem-e?