2011. október 17., hétfő

Gurulósok 2. rész

Ebben a babában én varrtam a legkevesebbet. Egyedül az arcát, de ennek a babának van a legszebb története.

Kaptam egy borítékot, amiből kiesett egy kicsi, max 20 cm, hihetetlen részletességgel megvarrt baba. Skippo csinálta a testét.

Szerika szürke fonalból csinált rá egy hajkoronát.


Én meg először ámuldoztam, aztán tanakodtam hogy is folytassam. Gondoltam lesz egy szines, hímzett arca. Ilyesmi tervvel.

Aztán mégsem ilyen lett, hanem egy minimalista. Pár öltés az egész.

A szemöldököt, orrot, másik szemöldököt egyben varrtam, ami azzal járt hogy az orrot nem lehetett külön bontani és végül semmilyen szájat nem kapott. Véglegesnek nyilvánítottam és borítékoltam. Ment tovább Stiglinchez, varrjon neki ruhát. Varrt is. Majd gyorsan elküldte Skipponak. És itt történt számunkra is a váratlan fordulat. Skippo odáig volt a babáért, teljesen a nagymamájára emlékeztette és ezt olyan meleg szavakkal írta le, meg Stiglinc is olyan ruhát és szemüveget, fényképeket csinált, hogy sírásba torkoltunk többen is. Össznépi pityerkézésbe fordult a dolog, más fórumozóktól is. Valaki megjegyezte hogy méregtelenítésnek se volt utolsó.

Skippó blogbejegyzése a babáról itt.

Stiglincé itt. Szuper képekkel és a ruhával.

Az index babavarrós topicjában pedig ha visszakerestek 2010 április 14 környékére, újra átélhetitek kicsit milyen is volt ez a gurulós. Megható. Megvarrtuk sokunk kedves nagymamáját. Nekem is volt egy ilyen valóságos/mesebeli. Ha lenne róla beszkenelt fotóm most megmutathatnám.



2 megjegyzés:

Aledi írta...

Jaj, bizony, de jó volt!

ezkriszti írta...

Ugye? Némelyik baba nagyon izgalmasra sikeredett.