2008. augusztus 17., vasárnap

Ajándék tasak

Ezt az ajándék tasakot pont egy éve készítettem, 14 éves unokahugom szülinapjára. Pici. Anyaga elég lehetetlen mintás turis ing volt. Egyszer a tesójával együtt, hárman voltunk a turkálóban, ők ritka kalandozásból én meg anyagvadászaton. Ennél az ingnél mindketten azt mondták hogy hűdejó. Gondoltam, ennek fele se tréfa, kamaszok izlésvilágát "vén" fejjel eltalálni nem egyszerű, úgyhogy megvettem szétnyírbálási céllal. Elizaniko oldalán volt egy jó lépésről-lépésre leírás, hogy készül. Az alapja egy szendvics. Foltvarrósok értik. :-) Géppel tűztem, a keresztcsíkok között. A zsinórt úgy rögzítettem, hogy csináltam 4 jojót, ráhúztam a zsinór végeit, majd kézzel néhány helyen hozzávarrtam. Az így foszlásmentessé tett zsinórt hozzávarrtam a tasakhoz, ügyelve a szimmetriára. Ezt kapta az ifjú hölgy. Már nem emlékszem mit tettem bele. Valamit egész biztosan :-) Aminek nagyon örülök, hogy azóta is használatban van. Mindenféle csajos mütyűr van benne. Így néz ki használatban. :-) A zsinór 10 cm-es maradékából pedig babahaj lett.

Egy hét múlva tartjuk a 15. szülinapját. Most is szeretnék csinálni neki valamit, egy picit komolyabbat. Még gőzöm sincs mit, de van egy hetem, hogy kitaláljam és el is készítsem.

Nincsenek megjegyzések: