2008. augusztus 14., csütörtök

Díj és Kultúraquiltek

Exiefo, engem is megnevezett a Brillante Weblog 2008 díjánál. Köszönöm szépen. :-))
Aztán Beszand-nál meg olvasom, hogy az egyik, általa díjazott blog a Kultúraquiltek. Hogy mekkora igaza van! Úgyhogy részemről is a Kultúraquilteket nevezem meg, hétszeresen is.

Továbbiakban pedig vázolom a kultúraquiltekhez való viszonyomat. :-)) Imádom.
Ildi ezt nagyon kitalálta. Meghívásos alapon működött a dolog. Volt aki nem vállalta, vagy valamilyen okból visszalépett. Mostanra jól összerázódtak a szereplők, legalábbis kívülről úgy tűnik.
15 foltvarró 6 hetente készít egy A4 !! -es képet a megadott országról, aztán egyszerre közzéteszik ki mit csinált. Mi meg virtuálisan tolongunk megnézni és ámuldozni, meg tanulni az ott alkalmazott technikákból. Vannak kedvenceim, képek is (sok) meg alkotók is, neveket nem fogok mondani. Egész társulat egy magasabb szint. Ez van.
Na, azért egy tervig én is eljutottam! :-)
Thaiföld. Ez volt a második ország. Eljátszottam a gondolattal mit tennék rá. Még akkor, februárban, mielőtt megmutatták az ő verziójukat. Nézegettem képeket, meg egy szép utikönyvet és én valahogy a jellegzetes árnyjátékos figurákat gondolnám megcsinálni. Sötétlila háttér, azon sok-sok pici lyukkal applikáció aranyból. Ennyi van meg belőle. :-)

2 megjegyzés:

36évi írta...

Mindig nagyon örülök, ha a munkámmal örömet szerzek. És szerintem a másik 14 k-quliter is így van vele.

Mindenképp javaslom, hogy csináld meg a magad k-qiultjé, meglátod, készítés közben is mennyit tanulsz és szórakozol. Az ötlet ráadásul nagyszerű!!!

Ja, és a többiek nevében köszönöm.

ezkriszti írta...

Lehet, hogy egyszer megcsinálom. Vagy nem. Szept 1. viszont nagyon közeleg.

És itt ragadnám meg az alkalmat, hogy a finn quilted -hez valami hasonlót szeretnék egyszer megcsinálni. Kicsit nagyobban. Lehet? :-))