2008. augusztus 27., szerda

Egyperces ötletek


Szeretem a régi bútorokat. Ezt majd egyszer bővebben is kifejtem, de most egy apróságot szeretnék megmutatni.

Van egy öreg, de nagyon praktikus kisszekrényem (kb. az 50-es évekből). A tetején a politúr már kicsit foltos volt. Gondolom vázáktól, cserepes virágoktól vizes lett és beitta. Nagyfelújításra nincs kapacitásom, terítőt sem akartam, amíg Vera kicsi. Volt maradék parafa lapom azt raktam rá. Ragasztás helyett pedig tettem rá egy márványlapot, aminek nagyon régóta kerestem már a helyét. Jó nehéz (több kiló), úgyhogy rögzíti a parafát, mint a parancsolat :-) Véletlenül teljesen megegyezik a szélességük, úgyhogy csak rá kellett tenni. Van rajta egy kövület rajzolata.

A szekrényke az ablak alatt van, ezen szoktam fotózni az apró tárgyakat is.




Például a Húsvétra varrt nyuszit.

3 megjegyzés:

Szera írta...

szerafin2ster@gmail.com Várom a leveledet! Szera

Amaranta írta...

Szép lett, ügyi vagy!

ezkriszti írta...

Írtam.

Sok munka nem volt vele. :-)