2008. szeptember 5., péntek

Ez a madár szórakozik velem,...

...de nem hagyom magam.



A hipózás után kipróbáltam otthon a Discharge paste nevű szinkiszedő krémet is. Kímélőbb mint a hipó, meg lehet vele lassan, apránként dolgozni. Ecsettel lehet felvinni az anyagra, ott hagyni kell megszáradni, majd gőzőlős vasalóval, jó sok gőzzel átvasalni. Ettől a melegtől fog beindulni a reakció, ami kiszedi a színt és előtűnik a minta.

A madár sablont még nana-tól kaptam, a festős táborban. A Discharge pastét meg Ildi próbálta ki a táborban, aztán persze kellett nekem is. Külföldről lett rendelve. A korábban domestoszozott
próbadarabokat folytattam, hogy lássam a különbségeket.
A madár sablonos, dischargosos és sajnos sárga, nem fehér, ahogy szerettem volna. A zöld anyagon viszont fehérebbet "csinált" mint a Domestos, ami meg ott sárga.

Gondoltam ezen a madáron javítok még! Óvatosan néhol megdomestoszozom és lesz egy sárga lábú, zömében fehér gázló madaram! Erre viszont a fehér flakonos, direkt fehérítésre ( és nem takarításra) szánt Domesztost használtam. Egy letört gyufával (nem találtam apró ecsetet) vittem fel a fejre, meg a hasra. Kiszedte, kiszedte, de megint nem annyira, mint én szerettem volna! Teljesen fehérre szerettem volna, mint amilyen jobb oldalon is lett. Na erre mondom én, hogy ez a madár szórakozik velem! :-) Újabb zöld flakonos ecsetelés fog következni.

1 megjegyzés:

Polyák Ildikó írta...

Izgi a kísérlet. Én is próbálkoztam kicsit - majd mutatom. Volt egy nagyon randa kis barnás-szürkés-stb. anyagom, és azon a discharge is sok színt eredményezett, attól függően, hogy mi volt az eredeti szín.
Ja, és köszi a "szállodás" tanácsot, még nem jutottam dűlőre.