2010. március 22., hétfő

Anyagfaló

Gina anyagfalós játékához én is csatlakozom. Évek alatt jóóó sok anyagot felhalmoztam. Régi farmerek, szépséges sötétítő függönyök, átfestésre váró vásznak stb. stb. Saját fotót most nem mutatnék, mert pont rendezés alatt áll a dolog. Tippem az 50kg. :-)
Ez Gina fotója. Majd lesz saját is, ha már publikálható állapotban vannak. Most leginkább zsákokban laknak. Azt meg el tudjátok képzelni.
Épp nagy-nagy munkában vagyunk. Költözök a tetőtérbe, ahol lesz egy saját varrós szobám. Felszabadul a hálószoba a kreatív motyóimtól.
Egy dolog nem lesz fent. Számítógép. Az marad lent. Jelentős fejlődést várok a dologtól.

7 megjegyzés:

Aledi írta...

Saját varrószoba?! Na, a sok rossz tulajdonságom között nem szerepel az irigység, de most bizony irigyellek. Alkoss majd sok szépet, a számítógépet meg egy percig se sajnáld, jobban lehet haladni nélküle.

ezkriszti írta...

Hidd el pontosan tudom hogy érted!
Mocsok dolog, beismerem és még világos is. :-)Jó sokat kell előtte takarítani, meg lomtalanítani. És nyáron majd megfőlök odafent, de most egy megvalósuló álomnak képzelem a dolgot.

Abile írta...

Az én kuckóm is a galérián kapott helyet. Kicsit sötét - csak mesterséges fények vannak benne - nyáron kicsit meleg, télen kicsit hideg... De az enyém :o)) Nagyon jó elbújni benne, alkotni...

zazálea írta...

A külön szoba csodákra képes, meglásd! Én, persze, irigy vagyok, mondom...

ezkriszti írta...

Mindenkit megnyugtatok. Az efféle irigységben nincs semmi rossz. Én is irigylem azokat akinek pl. Bernina Aurórájuk van.

gubike írta...

Nagy gratula és drukk a varrószobához, hogy beváljon.
Majd utólag szigetelitek apránként.

Kicsoda írta...

A sajat szoba szerintem is fantasztikus, en erre azt szoktam mondani, ez kell a jozam eszem es a jokedvem megtartasahoz, igy nem kerdes, hogy mindenkinek megeri:-D
Az jo, ha nincs gep, de nekem sajna csak egy dolgozoszobam van, ahol neha dolgoznom is kell:-D