2010. március 24., szerda

Gyakorlatilag Gyesen

Végigsöpört az ovinkon a bárányhimlő járvány. Verán is kijött márc. 15-én este a pötty. Azóta nem mehet gyerektársaságba, meg semmilyen társaságba. Boltba se. Kertbe most már igen, mert nem lázas. Megvisel mindkettőnket nagyon ez a nem-mehetünk-sehova dolog. Már dúl a játszótérszezon. Másnak. :-(

40 évesen most olyan problémáim vannak, mint egy átlag 40-es nőnek alapból. (itt fáj, ott ereszkedik, stb. Meg mint egy kisgyerekes anyukának, ami azért a 10 évvel fiatalabb korosztály gondja szokott lenni általában.

Egy biztos. Kisgyerek mellett semmi sem biztos. :-) Naptárba tollal írni bármit is dőreség. :-)

Azon mondjuk izgulok, hogy mielőtt kijött Verán a pötty, megfertőzte-e barátnőm 7 hónapos kislányát. Nagyon remélem, nem. Pocsék érzés lenne.

14 megjegyzés:

Aledi írta...

Ó, szegényke, ez a betegség elég kellemetlen.
Hogy milyen problémái vannak egy átlag 40-es nőnek? Kikérem magamnak, nekem nem ereszkedik sehol, és nem is fáj. Na, megyek dühömben pihenek egyet, kicsit szúr a derekam : )

ezkriszti írta...

Akkor Te vagy nem vagy átlagos, vagy várjunk csak, lehet még nem is múltál 40. Akkor nem tudhatod. Fiatal vagy még. :-)

Skippo írta...

Jobbulást a kis druszámnak. Én még emlékszem rá milyen rossz volt. Az ecsetelés, hogy nem vakarhattam, s hogy nem mehettem sehová. Elég hisztis is voltam. A villanykályha mögé préseltem be magam vakarózni. Anyu úgy rángatott ki onnan. Már élpp ilyen szép tavasz volt, így nem volt fűtés. Kitartást! Játszatok sokat, hátha elterelődik a figyelmetek.

zazálea írta...

40 körül bizony, hogy itt fáj, ott fáj! Egyébként emlékszem, nálunk ez a három lánynál sorban, egymás után kapta el, permanens bezárkózás volt hetekig. :o(
És ÉN nem kaptam el, gyerekkoromban sem, akkor sem.Most mr ne jöjjön, így 40 felé sem, amikor itt fáj, ott fáj... :o))))

Kitartás!!!

ezkriszti írta...

Most már van védőoltás egyébként. Maga a betegség nem volt vészes szerencsére. De ez a 2 hét, hogy még boltba se mehessen, az szörnyű volt. Már csak pár nap. Azt már féllábon is kibírjuk. Remélem. :-)

Szömörce írta...

Kriszti, Nimród kis barátnőjének anyukája 42, de ő is azt mondja, hogy majd 10 év múlva megtudom...

Marika írta...

Szegénykém :( Gondolom elég volt bent tartani ilyenkor a meleg a jó .
Na de az itt fáj ott fáj, tessék kérem nekünk meghagyni ,akinek hússzal van több .

Abile írta...

Tényleg vannak olyan reggelek, amikor hiába érzem magam lelkiekben 20 évesnek, a testem már jelez, hogy 41 vagyok :o)) (pl. derékfájás)
Mielőbbi gyógyulást kívánok nektek, elhiszem, hogy nehéz a szobában maradni, amikor legszívesebben én is rohannék ki a szabadba az irodából...

ezkriszti írta...

Értem én hogy 20 év múlva más lesz ez azért. :-) Indulunk dokihoz. JAjj, de izgulok, kapunk-e zöld utat.

kastanie írta...

Amikor 30 meg 40 voltam, nekem is gyakran fájt a hátam, derekam a varrás meg az irodai munka miatt.

Mióta tornára járok, megszűnt.

Zelnice írta...

Mi oltatunk bárányhimlő ellen. A nagyok ugyan korán átestek egy enyhe vírustörzsön, de hallottam horror-sztorikat, nem kockáztatunk - ha már azóta kitalálták az oltást, élünk vele.
És igen, 10-12 éve minden könnyebbe volt, még egy 2évessel elbánni is :-)

Juhizs írta...

Az nem lehet, hogy Te ennyi idős vagy... legközelebb mutizzad meg az igazolványodat... nem hiszem el...
vagy nem jól értettem valamit.
Szerintem huszonvalamennyi.

ezkriszti írta...

Akkor Magácskának szemüveg kell! :-)
Iziben. Személyimet mutatom. Bizony hogy annyi. Tavaly töltöttem a bűvös 40-et.

Juhizs írta...

megőrülök... körbe foglak nézni...