2010. március 1., hétfő

Internetező foltvarrók, ha összejönnek..


Kiállítás ízelítő képekben. Székesfehérvár, Barátság háza.
Nem csináltam sok képet, összesen ötöt. A hangulatot nem is próbáltam visszaadni, inkább igyekeztem kihasználni az időt és beszélgetni olyanokkal akikkel nagyon ritkán találkozok személyesen.
Úgyhogy most mások munkái jönnek, ízelítő jelleggel. Persze, ez az én ízlésem. De ezek tetszettek nagyon-nagyon.
Lerf Zsuzsa

Csak a nicknév ugrik be. Mágnezs csinálta, és ez csak egy részlete.

A 60*60-as jeligésen beküldött munkák közül nálam ez volt a favorit. A közönségszavazáson végül második lett. Mandrik Istvánné.

Hamari Imréné, Márta néni. Erről muszáj volt kettőt.

Tűzés közelről.
Az összes kultúraquilt is itt van (még két hétig).
Szöveges folytatás majd még jön.

Mondjuk egy remek link a témában: Miért nem tudott Julcsi aludni? :-)

6 megjegyzés:

Aledi írta...

Hú, de szépek! Milyen jó lehetett nektek. Jövőre lehet én is elmegyek (mint néző:)

ezkriszti írta...

Jövőre? Ez csak idén volt. 10 éves éves a topik alkalomból.

Trudi írta...

Köszi, még1x, hogy átadtad az afgán hímzést, jár az agyam, milyen legyen a kép!

ezkriszti írta...

Na, csak törd a fejed! Mi majd megnézzük ősszel milyen lett.

dixike12 írta...

Nahát, hogy az én pipacsosom ennyire tetszett!! Köszönöm

ezkriszti írta...

Tetszett bizony. Majd szeretnék csinálni is hasonlót. Persze forrás megjelöléssel. És fogadok, végül úgyse ilyen lesz.