2010. március 9., kedd

Fly - Jobb otthon

Újra írok a flylady programról, mert nekem nagyon sokat segített, hátha másnak is fog.
Bár látszólag kizárólag a takarításról szól, igaziból pont hogy nem az benne a lényeg.
Ezért is sajnálom hogy benne van a lady szó. Mintha csak a nőknek szólna.

Szóval aki szerint lehetnének otthon azért jobb állapotok, csak nincs hozzá energiája/ideje hogy csinálja is, és hajlandó picit változni/tenni valamit, az kezdje az elején. Lépésről-lépésre, apránként. Rossz szokások helyett jó szokások felvétele nem egyszerű.

Nagyon jó magyarítást, alkalmazást csinált Via, úgyhogy újra belinkelem. Ami működik és jó, az terjedjen alapon.

http://charmed.animehq.hu/blog/flylady-program/

4 megjegyzés:

Livia írta...

Köszi szépen a "terjesztést"! :)

A FlyLady a kitaláló hölgy neve, ezért róla van elnevezve a program, de szerintem sem csak nőknek szól. :) Vagyis az elején igen, aztán szépen, titokban átterjed mindenkire, kortól és nemtől függetlenül. ;)

ezkriszti írta...

Nincs mit. Semmi frappánsabb nem jut eszembe. :)

martimez írta...

felkeltette az érdeklődésemet nekem is kb 1/2 éve...3 napig fényes volt a csap a mosogatóban(azaz 1 -szer csináltam,) menthetetlen vagyok :(

ezkriszti írta...

Nem vagy menthetetlen. Kezd újra, aztán ha a mosogató ellenkezik, csináld a többi részétől.