2008. október 2., csütörtök

Kerti képek

Délelőtt megint kijutottunk a kertbe, néhány megcsúnyult évelőt levágtam. Előtte kattingattam kicsit a géppel.



Tollborzfű közelről

















A füge is szinesedik.


















Fanyarka bokor. Teljesen méltatlan elnevezés! Nagyon finom, édes bogyói vannak. Alulról előtörtek vadhajtások, azokat majd ki kell szedni.















Teljes nyílásban.

















A komposzttároló környékéről is csináltam képeket.




















Vera dolgozik. :-))


















Azt találtam ki, hogy hosszabb, leíró jellegű bejegyzéseket pl. a komposztálásról, meg bevált kedvencekről majd télen csinálok, amikor úgyse lehet kertészkedni. Mit szóltok hozzá?

6 megjegyzés:

Unknown írta...

Well well well......

Monika írta...

Ez nagyon jó ötlet,várom a beszámolókat!!!

Budai Detti írta...

Te ilyesmit is csinálsz???
Nagyon szép a kerted!

katafolt írta...

Háááát,ez az utolsó kép pályázatra való :-))))

ezkriszti írta...

Ejjkukk! Még kialakítás alatt áll. Vannak már jó részei, meg nem jók is.

Katafolt!
Köszi. :-))

36évi írta...

Én nagyon örülnék, ugyanis szeretek kertészkedni, de nagyon nem tudok.
Annyira kéne valami kis segítség... a könyvek nekem nem mondanak semmit, bár bújom őket. Na, ja, meg időm sincs néha, de ha csinálom, iszonyú nagy kedvvel.