2008. október 22., szerda

Kipécézve.. 7 dolog magamról

Itt egy újabb gyors játék.
Írjak 7 dolgot magamról. Aztán én is jelöljek meg 7 blogolót.

Hárman is rám gondoltak: ahama, Katafolt és kdatta. Jéé csupa "a" betűs!



1. Nagyon szeretem a természetet. Lenyűgöz a sokszinűsége.
Esküvőnk napján szivárványt láttunk hazafelé! (Én ezt jó jelnek veszem :-))) Nincs az a pénz, amivel ezt egy esküvőszervező-szolgálat el tudná intézni.

2. Zárkózott vagyok. Kevesen ismernek igazán, de ők szeretnek. :-))

3. Világ életemben 3 gyerekes anyuka akartam lenni, szerető férjjel, békés otthonnal.
No jó, 17 évesen még Nobel-díjas biokémikus....

4. Alkohol, dohányzás és drog ellenes vagyok. Felelőséggel tartozunk saját életünkért, merre kormányozzuk.

5. Szeretem a szép tárgyakat.. is. Ezen belül doboz mániás. Minden formájában jöhet.

6. Nem tudnék véglegesen elköltözni Magyarországról. Max. 1-2 évig bírnám más kultúrában.

7. Ma délelőtt nővéremmel kertészkedtem. Segített nekem, de leginkább élveztük a kint motoszkálást a jóidőben. 20 éve ezt csináljuk időnként és remélem még 20 évig ezt csináljuk így, aztán majd meglátjuk...

Most meg kell neveznem 7 embert, nagy valószinűséggel már ők is ki lettek pécézve azóta, meg nehéz is a választás, ezért engedelmetekkel én ezt önkényesen lecsökkentem most 3-ra.

Nóra
Agibo
Cicó

2 megjegyzés:

kastanie írta...

Bocs, hogy nem ehhez szólok hozzá, de "kipécéztelek",amint látom, elkésve

mmama írta...

én is elkéstem !